IO1: AdUp diagnostinė priemonė
Šis intelektualinis produktas apima diagnostinės priemonės, skirtos suaugusiųjų švietimo darbuotojų veiklai įvertinti, motyvuoti ir įtraukti į mokymosi veiklą, sukūrimą. Priemonę naudos suaugusiųjų švietimo teikėjai tiek vertinant savo personalą, tiek patys suvokdami savo stipriąsias ir silpnąsias puses, susijusias su mokymo ir mokymosi teoriniais aspektais ir praktika. Dėl to suaugusiųjų švietėjai turės galimybę tiksliai nustatyti, kurias savo kompetencijos sritis reikia tobulinti ir taip galės sudaryti individualų vystymosi planą ir pereiti prie atitinkamos mokymosi veiklos bei siekti tikslingo savo darbuotojų kompetencijos tobulinimo.
IO2: AdUp modulinis kursas
Šis intelektualinis produktas apima modulinio kurso, susidedančio iš 5-6 mokymosi vienetų (modulių), kūrimą ir atitinkančio pagrindines kompetencijos sritis, kurios bus nurodytos IO1. Orientacinės kompetencijos sritys apima veiksmingą bendravimą, savirefleksiją, įvairių mokymosi metodų ir stilių išmanymą ir naudojimą, taip pat įvairovės suvokimą ir valdymą. Be to, dėmesys bus skiriamas XXI amžiaus įgūdžiams (pvz., skaitmeniniams įgūdžiams), įskaitant įgūdžius ir kompetencijas vykdant mokymosi internetu veiklą ir nenumatytą nuotolinį mokymą.
IO3: AdUp masinis atviras internetinis kursas
Šis intelektinis produktas numato sukurti masinį atvirą internetinį kursą (MOOC), kurį:
a. sudarys „AdUp“ mokymosi vienetai (moduliai) ir kontekstinė mokymo ir vertinimo medžiaga, sukurta IO2 internetine forma (HTML/XML, „PowerPoint“ pristatymai)
b. pristatys papildomus mokymo išteklius (pvz., vaizdo įrašus, darbo užduotis, bendradarbiavimo mechanizmus ir kt.), kurie bus atvirai prieinami besimokantiesiems.
Suaugusiųjų švietėjai, naudodamiesi „AdUp“ diagnostine priemone, galės užbaigti visą „AdUp MOOC“, taip pat studijuoti konkrečius modulius, siekiant pašalinti konkrečius nustatytus trūkumus, kaip jų individualizuoto vystymosi plano dalį.
IO4: AdUp vartotojų tinklas
Šio intelektinio produkto tikslas yra skatinti ir palengvinti projekto medžiagos (diagnostikos priemonės, modulinių kursų, MOOC) įsisavinimą kaip geriausią praktiką, kaip įvertinti ir pagerinti suaugusiųjų švietimo darbuotojų gebėjimus, susijusius su besimokančiųjų įsitraukimu ir šios medžiagos integravimą į suaugusiųjų švietimo praktiką. Šį produktą sudarys trys tolesnės, tarpusavyje susijusios veiklos: a) sertifikato priedo (šablono) sukūrimas, leidžiantis integruoti suaugusiųjų švietimo didaktikos kompetencijas (sutelkti dėmesį į besimokančiųjų motyvaciją ir įsitraukimą) į ES sertifikavimo sistemas, b) sektoriaus rekomendacijų dokumento parengimas, kuris paveiktų suaugusiųjų švietimo teikėjų požiūrį vertinant ir tobulinant savo didaktikos įgūdžius, ir c) „Paramos pareiškimo“ sudarymas, sukuriant AdUp naudotojų tinklą. Rezultatas suteiks naują kryptį suaugusiųjų mokymosi pasaulyje, prisidedant prie naujo integruoto suaugusiųjų švietėjų požiūrio, suteikiant išteklių derinį kompetencijoms įvertinti ir tobulinti.