MOKYMO VEIKLOS PLANAVIMAS
Apibrėžimas: aukšto dalykinių ir metodinių žinių lygio turėjimas ir gebėjimas kurti mokymo turinį, suderintą su mokymo tikslais, tinkamais metodais, dalyvių interesais, (mokymosi) poreikiais ir motyvacija, atsižvelgiant į pateiktos sistemos sąlygas. Medžiaga turėtų būti kuriama taip pat atsižvelgiant į tikslinę besimokančiųjų grupę ir nevienalytę (ang. heterogeneous) klasę.
Aš gebu apibūdinti suaugusiųjų mokytojo profesinio ciklo fazes (tobulinimas, organizavimas, atlikimas, vertinimas) ir suprasti, kaip jos susijusios tarpusavyje
Aš galiu identifikuoti įvairius švietimo ir mokymo poreikių skirstymo metodus ir priemones (individualių ir organizacinių poreikių vertinimas ir kt.)
Aš gebu suformuluoti į kompetencijas orientuotus švietimo programų mokymo tikslus (diferencijuoti sąvokas „rezultatais grįstas“ arba „žiniomis grįstas“; apibrėžti mokymo tikslus: mokymo tikslų taksonomijos, „SMART“ ir „SPICE“ sistemos ir kt.)
Esu susipažinęs su plačiu suaugusiųjų švietimo metodų spektru ir galiu nurodyti jų pranašumus ir trūkumus, apribojimus ir galimybes (atvėrimo metodai, metodai, skirti perduoti žinias ir turinį, moderavimo būdai)
Aš galiu sukurti metodinį-didaktinį mokymo(si) procesų planą (pvz. išsamiai aprašant metodus, didaktiką)
Galiu suplanuoti pamokų turinį ir alternatyvius scenarijus esant nenumatytoms situacijoms
Aš galiu pasirinkti ir naudoti tinkamas IKT priemones mokymo turiniui kurti
Aš galiu kurti turinį, kad galėčiau ugdyti besimokančiųjų technologinius ir skaitmeninės terpės raštingumo įgūdžius
Aš galiu kurti turinį, kad galėčiau ugdyti besimokančiųjų aukštesnio mąstymo, bendravimo ir problemų sprendimo įgūdžius